Informatii Livrare
Livrarea este efectuată de SameDay, orice livrare sub 1 kg costă 32,11 LEI și prețul crește în funcție de produsul livrat.
Livrările în ţară se fac în cel mai scurt timp posibil de la primirea SMS-ului/e-mail-ului de informare că s-a efectuat expedierea coletului. Acesta conţine numărul de AWB şi firma de curierat prin care se livrează comanda dvs.
NOTA: Pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maxim 30 de zile.
Informații utile
Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmării comenzii și exceptând zilele nelucrătoare.
digibox.ro nu vinde/livrează în străinătate.
Puteţi cere informaţii sau modificări asupra comenzilor dvs. accesând numărul de telefon şi/sau adresa de e-mail a agentului responsabil pentru comanda dvs., date disponibile în email-ul de confirmare a preluării comenzii.
În cazul livrărilor prin curierat rapid ( in cazul comenzilor ce nu beneficiaza de verificare colet ) este recomandat ca după recepționarea comenzii, produsul/produsele sau ambalajul să fie verificat/e pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport. Este recomandat ca verificarea să fie făcută cât mai repede după recepționarea comenzii( cel mult 24 ore ), iar sesizarea făcută în maxim 24 de ore de la receptie la adresa de e-mail : suport@digibox.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului si 3-5 poze cu produsul / ambalajul in care sa se indice eventualele probleme ( deteriorare, neconformitate ). Sesizăriile făcute mai târziu de 24 de ore din momentul recepționării comenzii nu vor fi luate în considerare. *
Taxa pentru verificare colet este de 3 Ron, si este valabila numai pentru produsele care nu beneficiaza de acest serviciu in mod automat (gratuit).
Taxele livrarilor speciale ( altele decat cele standard oferite de catre digibox.ro ) sunt suportate de client in momentul comenzii si nu sunt rambursabile.
Deschidere colet la livrare
Verifica continutul coletului inainte sa platesti!
La digibox.ro ai posibilitatea de a deschide coletul si verifica daca produsele comandate se afla in stare perfecta, inainte de a achita.
*Produsele voluminoase de tip Electrocasnice Mari ( Frigidere. Combne frigorifice ) suporta o taxa de livrare cuprinsa intre 50-200 RON in functie de zona de livare si volumul ( greutatea produsului ). Taxa de livrare pentru produsele electrocanice mari este aplicabila si comenzilor din Bucuresti.
Metoda de lucru:
Pentru a beneficia de acest serviciu, solicita curierului deschiderea coletului la momentul receptionarii comenzii, pentru a verifica starea produsului/produselor.
Serviciul "Verificare colet" acopera toate produsele comercializate de digibox.ro. Acesta este valabil atat pentru persoanele fizice cat si pentru cele juridice. Acesta este taxabil si pentru a putea beneficia de el, clientul trebuie sa selecteze optiunea: " verificare colet " (in cosul de cumparaturi ) in momentul plasarii comenzii.
Prin acest serviciu, oferim clientilor posibilitatea de a verifica starea produsului de livrare. Acesta nu va ofera optiunea de a-l testa/proba tehnic.
Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este in stare perfecta de livrare si prezinta urme de lovituri, zgarieturi sau orice alte probleme vizibile, iti recomandam sa il refuzi.
Refuzarea produsului/produselor este posibila doar in prezenta cuierului la momentul livrarii. Pentru aceasta va trebui sa completezi un Proces verbal de constatare la momentul livrarii.
Este recomandat ca verificarea să fie făcută in prezenta agentului de curierat in momentul recepționarea comenzii,in cazul sesizarii unei neconformitati, aceasta sa fie consemnata in procesul verbal intocmit intre curier si client iar sesizarea făcută in maximum 48 de ore de la receptionare, la adresa de e-mail : suport@digibox.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului și câteva poze cu produsul / ambalajul cu probleme.
Livrarea electrocasnicelor voluminoase(frigider,aragaz,combina frigorica) se realizeaza pana la usa blocului, acest serviciu nefiind valabil pana la usa respectiv in apartamentul clientului.